Auto jako ideologie. Do Bruselu míří muž s Rolls-Roycem, usiluje o hlasy mladých voličů, kteří by ho chtěli taky

před 2 týdny 29
 PřísahaRobert Šlachta a Filip Turek na debatě v Kladně. Foto: Přísaha

Volby do Evropského parlamentu mají svého černého koně. Překvapivá koalice Přísahy a Motoristů sobě láká mladé voliče na kult úspěšnosti, starší zase na ochranu před migranty. Pojítkem nejrůznějších témat v kampani je především auto, které její lídři označují za „symbol životních potřeb každého normálního člověka“. Deník N se zúčastnil zahájení kampaně.

Před kladenský dům kultury přijíždí v pátek odpoledne nablýskaný Rolls-Royce. Nejprve zaparkuje přes tři parkovací místa – včetně jednoho pro invalidy. Po chvilce spekulování, jestli to není moc, nakonec řidič přeparkuje. Na štorc přes dvě místa to stačí.

Z auta vystupuje mohutný muž hranatých rysů ve společnosti elegantní ženy, jeho auto si obdivně fotí náctiletí kluci. Vše by bylo dokonalé, kdyby před vchodem kulturního domu nestálo

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Reportáž

Volby do Evropského parlamentu

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější

Přečtěte celý článek