Volby do Evropského parlamentu mají svého černého koně. Překvapivá koalice Přísahy a Motoristů sobě láká mladé voliče na kult úspěšnosti, starší zase na ochranu před migranty. Pojítkem nejrůznějších témat v kampani je především auto, které její lídři označují za „symbol životních potřeb každého normálního člověka“. Deník N se zúčastnil zahájení kampaně.
Před kladenský dům kultury přijíždí v pátek odpoledne nablýskaný Rolls-Royce. Nejprve zaparkuje přes tři parkovací místa – včetně jednoho pro invalidy. Po chvilce spekulování, jestli to není moc, nakonec řidič přeparkuje. Na štorc přes dvě místa to stačí.
Z auta vystupuje mohutný muž hranatých rysů ve společnosti elegantní ženy, jeho auto si obdivně fotí náctiletí kluci. Vše by bylo dokonalé, kdyby před vchodem kulturního domu nestálo