Dacia spustí první „špiničku“ aut. Má v majitelích probudit dobrodružné pudy

1 týden starý 10

Kvůli autům se zvýšeným podvozkem a často i pohonem obou náprav mohou dnes zákazníci prodejcům doslova utrhat ruce. Je to paradox, protože většina z nich plně výhod sportovně-užitkových modelů SUV nikdy nevyužije. Ukázal to také průzkum Dacie ve Velké Británii mezi majiteli SUV Duster. Až 40 % dotázaných přiznalo, že se svou „čtyřkolkou“ nikdy nenavštívilo terén a dalších 19 %, že s ní nikdy ani nesjelo z asfaltu. Největší výzvou jsou tak pro rumunské SUV městské obrubníky či retardéry na cestě do práce, do školy nebo na nákup.

Myčka naruby

Zato Britové si svá SUV hýčkají, jak jen to jde. Například 22 % majitelů jezdí s Dusterem do myčky minimálně jednou týdně. To je pro auto určené i pro pohyb mimo silnice téměř nedůstojné. A tak se britské zastoupení značky rozhodlo vyburcovat zákazníky k dobrodružnějšímu životnímu stylu.

Pozvalo je na neotřelou akci Adventure Ready Mud Wash. Jak vyplývá z názvu, zájemci se mohou dostavit do zastoupení Dacia London West, kde jim tým profesionálů ve speciální „umývárně“ zašpiní jejich vozidla kbelíky plnými bláta. Aby, je připravili na rok plný dobrodružství, jak říká Luke Broad, šéf Dacie za kanálem La Manche.

Vzhůru za dobrodružstvím

S originální akcí Adventure Ready Mud Wash totiž úzce souvisí další pozvání na zážitkové akce, například dobrodružné kempování s Dartmoore, lekce surfování na pláži Fistral Beach nebo jízda na kajaku v Severním Walesu. Špinička aut tak chce oslovit zejména 17 procent dotázaných, kteří se vyjádřili, že by měli zájem absolvovat se svými čtyřkolkami nějaké dobrodružství.

„Dacia Duster je perfektní terénní auto, které může dostat Brity do naší úžasné přírody. Národ potřebuje vyměnit televizi za holiny a vymanit se ze starých kolejí,“ vysvětluje důvody recesistické akce Broad. „Špinička“ aut má ovšem velmi omezenou kapacitu. Otevřená bude jen 18. ledna od 11:00 do 14:00 hodin ve zmiňované britské prodejně Dacie.

Zdroj