PolitikoN: Babiš má své knižní pravdy, Okamura vlastní hymnu a Fiala autobus. Líná letní kampaň v týdnu zrychlila

2 měsíce starý 86
 ČTKBabišův příběh je příběhem české demokracie a českého kapitalismu se všemi jejich úspěchy i prohrami. Foto: ČTK

Do poněkud ospalé letní předvolební kampaně ve čtvrtek večer vtrhnul s velkou razancí premiér Andrej Babiš. Po nalákání pozornosti předhodil sociálním sítím svůj nejnovější marketingový produkt – novou knihu. Pro změnu hudební klip a také svou osobu lidem na severu Moravy nabídl Tomio Okamura. Politický souhrn tohoto týdne tentokrát připravil Jan Tvrdoň.

„ZÍTRA ŘEKNU PRAVDU“

Z tajemného oznámení na sociálních sítí premiéra se vyklubala nová kniha „Sdílejte, než to zakážou“, která bude jedním z hlavních Babišových marketingových taháků při podzimních volbách. Je to pozoruhodný kompilát vytrubování vlastních zásluh, hanění opozice a předvolební nabídky. Slovo „pozoruhodný“ je zde zcela záměrně, nová kniha premiéra je udělaná skutečně

Tento článek je exkluzivní obsah pro předplatitele Deníku N.

PolitikoN

Sněmovní volby 2021

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější

Zdroj