Škoda Slavia míří na indický trh, většina komponentů bude od tamních dodavatelů

3 měsíce starý 88

Škoda dnes vede koncernový vývoj automobilů pro indický trh, pro který připravuje specificky navržené modely. První už se prodává, městské SUV Kushaq, nyní se rýsuje druhý výsledek projektu India 2.0, kompaktní sedan. Podle očekávání se bude jmenovat Škoda Slavia.

Mladoboleslavská automobilka oficiálně potvrdila užití tohoto jména, o čemž se spekulovalo už řadu týdnů. Neodkazuje přitom na stejnojmenný pražský fotbalový klub sešívaných, ale na úplné počátky historie výrobce. V roce 1896 totiž Václav Laurin a Václav Klement začali prodávat svá jízdní kola právě pod obchodním názvem Slavia.

„Škoda má bohatý mezinárodní odkaz přesahující 125 let. Název Slavia reprezentuje počátky úspěšného příběhu, ve kterém se Škoda Auto stala jednou z nejúspěšnějších automobilek. Tento tradiční název tak nyní opět představuje začátek nové éry značky Škoda, tentokrát na indickém trhu,“ vysvětluje použití tohoto názvu Zac Hollis, vedoucí Škoda Auto India.

Celý článek najdete na webu auto.cz >>>

Škoda auto chce prodávat už jen elektromobily! Jaké změny se chystají?

Zdroj