Téměř tři a půl tisíce letáků zaplavilo fabiony vozů brněnského dopravního podniku (DPMB). První fáze nové kampaně s názvem „Jsme víc než MHD“ sestává ze sedmnácti různých vizuálů.
Ty zachycují cestující, jak pózují ve vozech při různých činnostech – ať už se baví s ostatními, učí se, pletou, nebo třeba cvičí jógu. Letáky vždy doprovází odpovídající popisek jako například „Jsme nejlepší místo pro drby“, „Jsme vaše místo k relaxaci“ nebo „Jsme vaše seznamka“.
Ve vozech MHD můžete ode dneška vídat novou brandovou kampaň "Jsme více než MHD", která s nadsázkou ukazuje, že nejsme jen vozy a řidiči, ale daleko více. Více v tiskové zprávě: https://t.co/Ksm5TQRoW8 pic.twitter.com/J7dTIcLF14
— DPMB (@DPMBofficial) January 20, 2025
„Opět jsme vsadili na lehkou nadsázku, vtip a jednoduchost,“ přiblížil generální ředitel DPMB Miloš Havránek, podle nějž má kampaň za cíl poukázat na to, že dopravní podnik není jen přepravní služba.
Právě vizuál, který má zachycovat situaci seznamování, ale vzbudil kritiku. Na plakátu se mladá žena drží madla a hledí před sebe, přičemž těsně za ní stojí mladík a prohlíží si ji.
„Evokuje to pocit, že