-
Domovská stránka
-
Facebook
- Studenti, jejichž příjmení začínají písmeny z konce abecedy, mívají průměrně horší studijní výsledky. Takový je výsledek analýzy...
Studenti, jejichž příjmení začínají písmeny z konce abecedy, mívají průměrně horší studijní výsledky. Takový je výsledek analýzy třiceti milionů záznamů z USA, který provedli vědci z Michiganské univerzity. Za horší známky podle nich může ve Spojených státech nejrozšířenější systém na známkování studentů Canvas, který je obdobou českých Bakalářů.
👉 Nižší hodnocení je podle vědců způsobené zkreslením postupného známkování a výchozím nastavením abecedního pořadí studentů v tomto systému. Navíc se ukázalo, že „abecedně znevýhodnění studenti“ dostávají od svých vyučujících komentáře, které jsou výrazně negativnější a méně zdvořilé než šťastlivci, jejichž jména jsou v abecedě na začátku.
🔗 Podrobnosti v článku: https://czch.tv/Sqtd7G