Veřejnost hlasuje v soutěži Zlatá koruna pro nejoblíbenější finanční produkty

5 měsíce starý 17

Finanční produkty jsou v soutěži Zlatá koruna rozdělené do sedmnácti produktových kategorií. Dvanáct kategorií je věnováno finančním nástrojům pro spotřebitele a čtyři reprezentují nabídku pro drobné a střední podnikatele. V roce 2018 byla uvedena nová inovativní kategorie FinTech, která odráží vývoj technologií a jejich vliv na finanční trh.

Vedle produktových kategorií vyhlašuje Zlatá koruna ještě vítěze čtyř hlavních kategorií - Cenu veřejnosti, Cenu podnikatelů, Cenu za společenskou odpovědnost, nové trendy odráží souhrnná kategorie Novinka roku.

Hodnotná zpětná vazba

Veřejnost volí nejoblíbenější finanční produkty v kategoriích Cena veřejnosti a Cena podnikatelů. Cena podnikatelů (soutěží produkty určené podnikatelům) je jednokolová, zatímco v Ceně veřejnosti musí produkty uspět ve dvou kolech. Během prvního kola, které bylo ukončeno už 28. února 2021, měla veřejnost možnost projevit svou podporu kterémukoliv produktu aktuálně nabízenému v České republice. Produkty se do Ceny veřejnosti, stejně jako do Ceny podnikatelů, nepřihlašují, hlasovat tedy bylo možné pro jakýkoliv produkt zadaný v databázi na webu soutěže nebo i pro jiné produkty přímým textovým zadáním v hlasovacím formuláři.

Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupilo do finálového hlasování, kde nyní může každý znovu podpořit svého favorita z finálové dvacítky a pomoci mu k vítězství a zisku Zlaté, Stříbrné nebo Bronzové koruny. „Za celou historii soutěže Zlatá koruna jsme v anketě Cena veřejnosti obdrželi už hodně přes milion hlasů. Jsme rádi, že se veřejnost o své finance potažmo finanční produkty zajímá a ty kvalitní se nebojí podpořit svým hlasem“, říká k Ceně veřejnosti Pavel Doležal, zakladatel a ředitel Zlaté koruny.

Cena veřejnosti Zlaté koruny je největší anketou na českém trhu finančních produktů a její výsledky poskytují cennou zpětnou vazbu všem finančním společnostem, které jejím prostřednictvím zjistí, jaké produkty spotřebitele nejvíce zajímají. Jak ale upozorňuje Pavel Doležal, přínosné jsou i pro laickou veřejnost: „Věříme, že výsledky budou i v tomto ročníku určitým vodítkem při rozhodování, jaké finanční produkty zvolit. V dnešní složité době je totiž důležité udržet si pevné zdraví, i to finanční.“

Hlasování veřejnosti

Hlasovat ve veřejných anketách Zlaté koruny je možné do 25. dubna 2021. V tento den bude ukončeno jak finálové kolo Ceny veřejnosti, tak i jednokolová Cena podnikatelů.

Při hlasování je možné odpovědět na tipovací otázku a zařadit se tak do soutěže o zajímavé ceny od partnerů soutěže. Vyhrát lze například plné stipendium na Vysoké škole ekonomie a managementu, šperky dle vlastního výběru z dílny JK Jitka Kudláčková, voucher na víkend s elektromobilem od energetické společnosti ČEZ a další hodnotné ceny.

logo Zlatá koruna Autor: .

Cena podnikatelů 

Pro nejlepší finanční produkty určené podnikatelům hlasujte zde.

Cena veřejnosti

Pro nejlepší finanční produkty určené veřejnosti hlasujte zde.   

produkty jsou řazeny abecedně

Zdroj